Як повернути товар по гарантії

Умови надання гарантії, порядок здачі запчастини, строки розгляду рекламації та повернення коштів.

Умови надання гарантії

  • Пройшло не більше 6 місяців або 10 000 км пробігу (до настання однієї з подій).
  • Товар без механічних чи інших пошкоджень.
  • Товар використовувався згідно з інструкцією.
  • Ви не ремонтували товар самостійно і не змінювали його конструкцію.
Без надання документів від СТО (акт виконаних робіт) встановлення запчастини прирівнюється до самостійної та не підлягає гарантії.

Як здати товар по гарантії

  1. Підготуйте акт виконаних робіт від СТО та, за наявності, висновок діагностики.
  2. Запакуйте запчастину разом із документами (чек/рахунок, гарантійний талон) в заводську та транспортну упаковку.
  3. Надішліть посилку до відділення Нової пошти (див. картку праворуч) та збережіть ТТН.

Адреса для відправки (Нова пошта)

Місто: Запоріжжя
Відділення: № 31
Одержувач: ФОП Алфимцев Максим Русланович
Телефон одержувача: 098-755-05-10
Для швидкої обробки додайте в посилку копії документів і короткий опис несправності.

Порядок обробки рекламації

  • Повернений товар передається на рекламацію постачальнику/виробнику. Строк розгляду: 14–30 днів.
  • Якщо під час експертизи дефект не підтверджено — товар повертається покупцеві.

Повернення коштів

  • Після оформлення повернення повідомте менеджеру номер ТТН, а також IBAN (формат UA…), ПІБ та назву банку.
  • Гроші повертаються протягом 2–7 банківських днів після надання висновку експертизи тим способом, яким здійснювалась оплата.
  • Термін фактичного зарахування залежить від банку-емітента.

Транспортні витрати

  • Доставка товару для рекламації — за рахунок покупця (згідно тарифів перевізника).
  • Якщо це гарантійний випадок — магазин компенсує витрати на доставку.
  • Вартість послуг автосервісу не компенсується.