Як повернути товар по гарантії
Умови надання гарантії, порядок здачі запчастини, строки розгляду рекламації та повернення коштів.
Умови надання гарантії
- Пройшло не більше 6 місяців або 10 000 км пробігу (до настання однієї з подій).
- Товар без механічних чи інших пошкоджень.
- Товар використовувався згідно з інструкцією.
- Ви не ремонтували товар самостійно і не змінювали його конструкцію.
☝ Без надання документів від СТО (акт виконаних робіт) встановлення запчастини прирівнюється до самостійної та не підлягає гарантії.
Як здати товар по гарантії
- Підготуйте акт виконаних робіт від СТО та, за наявності, висновок діагностики.
- Запакуйте запчастину разом із документами (чек/рахунок, гарантійний талон) в заводську та транспортну упаковку.
- Надішліть посилку до відділення Нової пошти (див. картку праворуч) та збережіть ТТН.
Адреса для відправки (Нова пошта)
Місто: Запоріжжя
Відділення: № 31
Одержувач: ФОП Алфимцев Максим Русланович
Телефон одержувача: 098-755-05-10
Для швидкої обробки додайте в посилку копії документів і короткий опис несправності.
Порядок обробки рекламації
- Повернений товар передається на рекламацію постачальнику/виробнику. Строк розгляду: 14–30 днів.
- Якщо під час експертизи дефект не підтверджено — товар повертається покупцеві.
Повернення коштів
- Після оформлення повернення повідомте менеджеру номер ТТН, а також IBAN (формат UA…), ПІБ та назву банку.
- Гроші повертаються протягом 2–7 банківських днів після надання висновку експертизи тим способом, яким здійснювалась оплата.
- Термін фактичного зарахування залежить від банку-емітента.
Транспортні витрати
- Доставка товару для рекламації — за рахунок покупця (згідно тарифів перевізника).
- Якщо це гарантійний випадок — магазин компенсує витрати на доставку.
- Вартість послуг автосервісу не компенсується.